Saturday 30 April 2011

luahan hati ku..............

aku telah bergelar seorang isteri selama 5 bulan... kehidupan yang aku lalui banyak corak warnanya... aku bersyukur kerana suamiku seorang amat penyayang... dia sentiasa menceriakan suasana hidup kami... aku bersyukur kepada Allah S.W.T kerana mengurniakan aku seorang suami yang amat penyayang dan amat memahami diri aku...


aku sebagai seorang isteri hanya perlu menjalankan tanggungjawab dengan baik sebagai isterinya... ya Allah kau panjangkanlah jodoh n kasih sayang kami sehingga akhir hayat kami dan kau kurniakanlah zuriat yang soleh serta solehah kepada kami....


Suamiku sentisa membuat aku tersenyum walaupun aku di dalam kesedihan... dia akan membuat aku tersenyum dan gembira bila aku di dalam keadaan tertekan dan gundah gulana.... dia adalah permata hati yang tiada penganti bagi diri aku ini.... dia lah kurniaan yang tidak terhingga bagi aku....


Terima Kasih Ya Allah....


Aku Mencintai Suamiku... MOHD MUKRI BIN MOHD RAZLI....

No comments:

Post a Comment