Monday 20 June 2011

kesedihan.........

bila hati ini merasa kesedihan mulalah terpancar dimuka.... hati yang kesedihan hanya boleh diubati dengan air mata.... tapi adakah ianya satu jalan penyelesaian.... tidak !!!!!! ianya bukan penyelesaian tetapi menambah penyakitan di hati.... betul katanya dulu.... aku harus tabah menghadapi penyakitan yang datang secara pelahan2. kesedihan ini mungkin akan memberikan aku kekuatan.... ketabahan dan kekuatan untuk menjalani kehidupan di muka bumi ini sebagai seorang anak dan isteri serta HambaNya.....

Ya Allah... hanya pada mu aku berserah dan hanya kamu yang boleh memberikan penyembuh kepada kesedihan yang aku alami.... bila aku mendengar suaranya semua kesedihannya boleh aku rasakan sebab mungkin kerana status aku telah menjadi lain.... mungkin kerana  aku telah matang dalam kehidupan yang penuh pancaroba ini......

Semalam kesedihan yang datang itu telah menusuk kalbu aku walaupun aku hanya mendengar sahaja.... tapi aku terasa bagaikan aku sama menghadapinya.....

Ya Allah.... aku boleh mendenagar dan merasakan kesedihanNya.........

Berikanlah kekuatan aku untuk meneruskan kehidupan ini walaupun kesedihan itu belum terjadi kepada aku...........

No comments:

Post a Comment