Saturday 18 June 2011

hari-hari bahagiaku........

sekarang aku merasakan hari2 yang aku lalui... aku sangat bahagia.... walaupun kehidupan aku sederhana aku amat bahagia.... ini kerana kasih sayang suami ku yang sentiasa ada untuk aku... aku harap semuanya akan berkekalan ke hingga akhir hayat ku....

walaupun ada kehendak aku yang dia x turuti tapi aku tahu jauh disudut hati dia yang dia amat kesal kerana x dapat nak di tunaikan.... tapi ianya tidak mendatangkan kesan yang mendalam kepada aku.... aku bersyukur yang dia sentiasa memenuhkan hari-hari aku dengan senyum dan tawanya untuk menceriakan hari2 kami berdua.....

apabila melihat aku nya aku sentiasa tersenyum.... aku terasa bahagia dan sentiasa senang dan tenang..... amin... itu lah kehidupan yang aku impikan.....

kehidupan yang seperti ini lah yang amat di impikan oleh seorang perempuan setelah mendirikan rumah tangga.... terima kasih abang kerana memberikan kebahagiaan kepada Ema.....

Ema x ada pa yang nak diberikan kepada abang melainkan kesetiaan dan kasih sayang hingga akhir ema di atas muka bumi ini..........

I LOVE U ABANG..........

No comments:

Post a Comment