Tuesday 14 June 2011

persoalan??????

persoalan telah timbul didalam kehidupan......
adakah jawapan bagi persoalan yang timbul.....
kenapa adanya persoalan di dalam kehidupan.....

Sekarang semuanya inginkan JAWAPAN......
hanya aku sahaja yang boleh menjawab semua persoalan yang timbul..... tapi biarlah ianya rahsia hati aku....
mungkin jawapan yang bakal aku bagi akan mendatangkan hati orang lain terasa... menguris perasaan orang lain.... maka aku simpan serta aku kunci semua jawapan itu di dalam hati dan ianya biarlah rahsia kau dan Allah S.W.T...

Aku harus menutup segala kemungkinan jawapan yang akan keluar.... aku harus menyimpan segala jawapan itu untuk kebaikan semua..... aku harus menjaga perasaan ramai orang terutamanya Suamiku.... yang lain aku harus berjaga-jaga sahaja............

Tapi adakah ianya akan bertahan lama... kerana segala nya akan terbongkar juga nanti..... tapi buat masa ini biarkan lah dahulu kerana ianya untuk kebaikan semua.....

Aku harap apa yang telah aku putuskan adalah benar.....

YA ALLAH KUATKAN LAH SEMANGATKU.......... AMIN.....

No comments:

Post a Comment